Idag

Idag har jag hängt med m och p. Vi åkte till eurostore och köpte lite stuff, sedan till Ica Skogås för att handla lunch. Självklart var det nån artist där som uppträdde, en italienare. Så halva Italien var där plus alla tanter och gubbar i Skogås/trångsund, inklusive min morfar och Edith. Helt plötsligt hade vi hälsat på fyra italienare plus min gamla dagisfröken som visade sig vara vän med min morfar nu på senare dar... Liten värld! Och det blev såklart en liten dans också, morfar ryckte tag i mig så jag hade inte så mycket att välja på... Självklart ser artisten detta och skriker i mikrofonen (mitt i låten): jaa! dansa gärna! Varpå alla tittar på mig och morfar som dansar runt lite halvtaskigt, hahaha...

Ikväll blir det bio med älskling. Vi ska äntligen se Johan Falk: kodnamn Lisa, yiiha! ;)

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

Jag har inte heller sett den än!! :( vill också!

/Mary

2013-04-27 @ 22:14:36

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0