Måndag fast som söndag

Imorse var vi på Ikea, handlade lite smått och gott och en present till S & M ;) Sedan åkte vi hem till dom och lämnade presenten som var ett bord, fikade lite och sedan åkte jag och S till gamla stan så att hon kunde få pengarna tillbaka efter incidenten i fredags ;)

Efter det åkte vi till Globen och fikade ännu en gång och shoppade lite småsaker.. Sedan till Skogås, hämtade pappa som skulle ta mammas bil, skjutsade hem oss till S, hängde där en stund innan vi promenerade till mig och hämtade Carinas bil, haha! Därefter blev det matshopping på Willys :)

Nu har jag och Dan ätit tacos till middag och kollar på Ullared, längtar dit B-) hihi!

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

Jag längtar ocksååååå!! :D / sanera

2013-04-01 @ 23:35:39

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0