-

Sov skitdåligt inatt... Som vanligt. Speciellt på vardagar, vet inte varför? Vaknade till och direkt började jag tänka på en massa saker, livet, osv... Sjukt jobbigt när man bara vill sova! Gick upp och kissade och försökte sedan somna om, men det gick sådär... Så blir man stressad för att man inte kan somna och då blir det ju ännu svårare...

Var dödstrött på jobbet och de andra också, så allting tog jättelång tid idag och vi blev klara sent. Väl hemma hade Dan iaf fixat maten, så skönt att bara sätta sig och äta direkt! Tack älskling :)

Efter maten hann jag vila min onda rygg en liten stund innan jag åkte över till S och hämtade henne så vi kunde storhandla. Vi båda var sjukt trötta och jag hade så ont i min rygg, men det gick ganska fort att handla ändå så det var skönt. Kastade av mig kläderna när jag kom hem och tittade på idol med nutten. Nu har jag bäddat ner mig och försöker tänka på nåt annat än att min rygg gör så jävla ont...! :( Får se hur mycket sömn det blir inatt...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0