Andra jobbdagen

Själva jobbandet går bra, även fast jag är trött hela tiden. Men det är när jag ska hem som det blir jobbigt... Så öm i ryggen, känns som världens träningsvärk, musklerna är helt spända. Huvudvärk och ont i fötterna. Det är bara att bita ihop dock, kommer bara bli tyngre de närmsta månaderna... Håller ut för dig, min skatt <3

Blev bjuden över till Sanera & Albin på en nybakad muffins såhär på kvällskvisten! Alltid lika mysigt! Gos med lilla Albie och skitsnack med min älskade vän :D Längtar tills vi kan va lediga ihop, då lär det bli mycket gos och mycket skitsnack ;)

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Sanera

Vi längtar också!!!!!!!!!!! <3

2013-08-13 @ 22:42:35

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0