Drömmar

Har drömt om min bebis och förlossningen hur många gånger som helst nu xD Hjärnan börjar väl förbereda sig lite, haha... Sanera berättade att hon drömde att jag berättade för alla utom henne att vi hade åkt in till förlossningen, men sket i att säga till henne bara för att hon inte sa till mig när hon åkte in... (Fast det gjorde du ju i verkligheten, men man drömmer ju inte alltid helt enligt verkliga händelser har jag märkt) xD hahaha!

Själv drömmer jag att jag och Dan står i hallen och tar med oss halva hemmet i bilen och åker lugnt och stillsamt till sjukhuset. Väl där så tar jag det superlugnt och försöker andas genom smärtan, allting går supersnabbt också så vips är lillen ute och jag har honom på mitt bröst :D Om det ändå vore så enkelt i verkligheten, då skulle man ju slippa alla tankar om smärta och smärtlindring och allt annat som jag nu måste bearbeta och förbereda mig på xD

Jag har (försökt) börjat förbereda mig mentalt på smärtan ialla fall. Men det är svårt att föreställa sig något som man inte KAN föreställa sig :/ Vet inte om det är bättre att inte föreställa sig smärtan, då har man ju inga falska förhoppningar iaf, om smärtan visar sig vara hundra gånger värre än man tänkt sig - det är ju ingen höjdare direkt B-) Nog med babbel och tankar för idag, nu ska jag kolla på film och mysa med min nutte! Godnatt!

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

Alltså man klarar ju smärtan uppenbarligen haha :) det är svårt att föreställa sig.. Och jag kanske förklarar hur det kändes för mig men du kanske upplever det helt annorlunda .. Men som sagt det jobbigaste var trycket neråt & smärtan i ryggen / bäckenet .. Värkarna klarar man också för det gör så in i helvetes jävla fan skit ont MEN en stund sen andassss sen ajajaaj sen ANDAS..

Läste i en bok om "vågen" att man ska följa med värkarna som när man badar ATG man bara hänger på liksom.. Det sa även en bm till mig på förlossningen & jag gjorde så & det gick så bra.. & så fokuserade jag endast på den värken jag var inne i.. Tog varje värk som den kom & inte oroade mig.. Sen kan jag ju tipsa om lustgas, väldigt skönt ;) som sagt! Kan bara säga hur det var för mig, men vet med all säkerhet att du kommer klara det galant!!!! <3 / sanera

2013-08-12 @ 21:57:51

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0