Första arbetsdagen efter semestern

Vaknade upp både pigg och trött på samma gång. Tror att jag var "pigg" för att jag sovit på tok för lite. Svettats som en jude hela natten och fick inte ha på fläkten för Dan kände sig förkyld.....

Det kändes ändå inte så jobbigt som jag trodde att det skulle göra, det var rätt lugnt att gå till jobbet även fast jag hellre hade varit hemma och ledig, såklart... Fick höra att de haft det lite kämpigt vissa dagar och med en viss person. Dock lät det som att personen försvinner snart, och det hoppas vi allihop på! Hade tydligen blivit några riktiga tjafs också, haha! Hade velat se det alltså B-)

Nu är jag på bussen påväg hem. Måste slänga mig på soffan. Fötterna och ryggen värker och jag har typ sammandragningar eller förvärkar, magen blir stenhård och jag får typ som mensvärk i några minuter som senare släpper... Puh! Det börjar bli tungt nu, har haft det så himla lätt hittills, nästan inga krämpor alls. Så nu kommer väl allt på en gång, bara för det...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0