Hello

Medan Dan började på nya jobbet igår så gick jag, Sanera, Micke och Albin hem till min moster igen för att låna poolen! Lite varmare denna gång 25-26 grader. När vi kom dit var även Nella, hennes kompis och Marleya där :) Sötnosen M älskade att bada och ville vara i vattnet hela tiden! Det var även roligt att träffa en annan bebis, haha!

Så det blev dubbelt bebisgos igår, alltid nice ;) Efter badet blev det lunch/middag på nya grillen på Stamgatan, det var gött. Vi alla var svinhungriga...

Efter maten skulle Micke dra och jobba, så jag, S och Albin tog en sväng till BEA för att "shoppa" lite, hehe ;) Väldigt stor Ica-affär måste jag säga och de har ju lite allt möjligt, så det var kul! Tvingade även S att skaffa Ica-kort, haha! Men det gick ju rätt snabbt och smidigt, eller hur? ;)

När jag kom hem igår på kvällen så hade jag en utslagen pojkvän på soffan, han hade inte ens orkat göra mat så jag gjorde iordning en tallrik med tonfisk och grönsaker till honom, min lilla gubbe... Tar på krafterna att börja jobba efter sem och dessutom på helt nytt jobb ;) Idag ska vi till BM kl 18, kom på det igår när vi skulle lägga oss, hade totalt glömt bort det! Börjar verkligen bli sjukt glömsk så jag ber om ursäkt i förväg om jag glömmer någons födelsedag, om jag har lovat något eller att jag ska träffa någon, lär behöva en påminnelse isf, hehe B-)

Näe, nu blir det frulle och en iskall dusch och sedan terra morsan och se vad hon ska hitta på idag ;D Ciao!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0