Namngivningskalas

Idag ska jag på Marleyas namngivningskalas! Har köpt ett smyckesskrin i shabby chic-stil till henne från mig och mannen, hoppas hon gillar det ;)

Dan ska ha grabbkväll med Jimmy & Micke, som dom har längtat, hahaha! Alltså jag menar verkligen längtat... Igår när Micke kom förbi en snabbis så låg de i soffan och skrattade och nästan tjöt av glädje när de nämnde lördagen, och gjorde high fives... Man kunde nästan tro att de var två små barn, dagen innan julafton xD Roliga killar...

Dagen till ära så har jag sminkat mig, det händer inte så ofta nu för tiden, hehe... Orkade dock inte hålla på med ögonskuggor så det fick bli fokus på läpparna istället :)


Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

dom där två alltså.. BFF's! haaaaaaaaaa.. hoppas våra söner blir lika bra polare.. eller dom har inget val ;)

2013-08-17 @ 21:25:24
Jag har bajsat: Ems

Hahah näe precis xD dom kommer ju hänga jämt, alla våra pojkar ;)

2013-08-18 @ 11:27:13
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0