Äntligen fredag

Idag ska jag träffa Bini runt 12 och åka till Nacka och shoppa lite :) hon kommer och plockar upp mig, rallybruttan ;) hihi.. 
 
Senare i eftermiddag drar vi vidare till Mary och äter middag ihop, ska bli mysigt! Och imorgon blir det en trip till Ullared över dagen med Mary, wiho! Kul med roadtrip och shopping, litet avbrott i vardagen, precis vad jag behöver just nu :) 
 
Blev en ganska tråkig eftermiddag igår, stackars min älskling... Men efter en lång tröstande kram och massa pussar så blev jag lite gladare, så det blev bio tillslut och middag på pizzahut :) Vi såg Ego och den var jättebra, det blev några skratt! 
 
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0