En dag avklarad, fyra kvar

Gick bra på jobbet idag trots att en var sjuk, men har varit galet trött... Drack en redbull men det hjälpte inte ett skit, fattar ni hur trött jag var då?

Är trött på jobbet nu. Vad ska jag göra för att känna mig lite glad och få motivation? Just nu känna det som om livet bara innebär sova, jobba, sova jobba... Har inte ens någon lust att äta? Och när jag tänker att jag borde planera in att träffa vänner eller göra något utöver att jobba och sova så blir jag typ stressad och tänker att tiden inte räcker till..? Fast egentligen har jag ju hur mycket tid som helst eftersom att jag bara jobbar och sover..? Förstår mig inte på mig själv...

Dan är hos tatueraren nu och jag ska snart hämta honom. Sedan blir det blodpudding och bacon till middag, även fast jag inte är ett dugg hungrig. Men äta bör man...

Saknar min Sanera :( Men snart kommer du hem, hihi.. Längtar! <3

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0