Friday

Glömde bort vad jag skulle skriva... Aja, det är fredag, vet inte vad jag ska hitta på idag. Ligger i soffan just nu, har precis klätt på mig. Känner mig konstig idag, vet inte hur jag ska förklara, känns bara konstigt. Avdomnad typ. Tar jättelång tid att tänka.. Och jag glömmer hela tiden bort vad det var jag skulle göra för en stund sedan. Börjar gå åt ett håll, sedan glömmer jag varför jag gick dit. Så det har tagit nån timme att göra sig i ordning och klä på sig...
 
Funderar på om jag ska åka och luncha med pappa idag, jag vet inte riktigt vad jag orkar. Det är skitjobbigt. Just nu orkar jag inte röra mig från soffan, men jag vet att jag måste komma ut lite... Det är svårt att veta vad som är bra för mig och vad som är för mycket. Men jag tror att det är bra att jag träffar familj och vänner, det sa terapeuten till mig. Det är viktigt att inte stänga in sig och vara ensam, för då blir allting värre... 
 
Okej nu ska jag rycka upp mig och lämna soffan. Får se vad jag hittar på, men jag får inte lugga på soffan nå mer idag... Förutom ikväll då ;) 
 
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0