Hej igen

Har varit och postat brevet och handlat lite mat på Willys. När jag kom hem laddade jag upp med några kardemummaskorpor (ny favorit) och en burk pepsimax, sedan tog jag tag i att dammsuga! Har inte orkat göra det på några veckor så det var lagom dammigt...

Har hunnit tvätta och fixa disken också. Duktigt av mig måste jag säga. Det krävs typ dubbelt så mycket kraft till att göra någonting när jag mår som jag gör just nu. Jag vill bara bli bra igen... Otålig, som vanligt. Är klar med att må dåligt nu! Men det går ju inte att göra som jag brukar, detta sitter djupare än så... Och just nu behöver jag bara fokusera på privatlivet, men snart blir det arbetslivet också som ska matchas med det privata...

Måste försöka inse att detta kommer ta tid. Men det är inte lätt för en som är van vid att lösa problem i en handvändning :/ Genom att göra den där stressprofilen så inser jag mer hur jag är som person. Jag är en sån som helst tar tag i saker och löser det på en gång, hatar att skjuta upp saker. Och så är jag väldigt rastlös av mig, kan verkligen inte koppla av. Måste lära mig att det är okej att inte göra nånting på en hel dag, och trivas med att göra ingenting ibland.

Som sagt, det är inte över än. Och just nu har jag väl en bra stund och är väldigt optimistisk och positiv, men det kan snabbt vända...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0