Hello again

Igår var vi på överraskningsmiddag för Krille som fyller 25 :) några vänner och hans familj väntade på restaurangen och Krille var helt ovetandes! Lite chockad blev han när han såg oss, hehe ;)

Idag har jag hjälpt syrran med cv, dags att börja söka jobb nu, hon tar ju studenten i sommar! Min stora fast ändå lilla lillasyster :D hihi! Är kvar här i Skogås med syster och päronen. Jag och sis väntar på våra bf's och sedan ska vi äta middag ihop hela familjen! Mys :)

Ikväll drar jag och Dan vidare till Katti och Krille och chillar lite :) Eller Dan har ju planer på att supa ner Krille, som Dan sa: "han kan ju inte va nykter på sin födelsedag!" Haha ;)

Åh idag kom min älsklingstjej hem från Thailand! Som jag har saknat dig!!! Måste få krama dig snaaaart :D <3

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0