Hm

Har typ ett krig mot mig själv i min hjärna just nu. Ena sekunden känner jag mig stark, on top of the world liksom, kan göra vad jag vill, när jag vill och leva livet! Allt är skitbra och jag är lycklig.

Andra sekunden ligger jag längst ner i ett djupt hål, ensam, och kan eller vill ingenting och har noll energi. Vill typ inte ens klättra upp ur den där vidriga hålan. Vill bara ligga kvar där och typ.. ruttna?

Vad är det med mig...?

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Sanera

Men så känner jag också! Men det är naturligt! Så blir det ibland , men det är därför vi har varandra! Så vi hjälper varandra igenom dom dåliga dagarna, som du alltid gör när jag är där <3
Och för mig är du alltid stark även fast du är ledsen. Älskar dig!!! / sanera

2013-02-06 @ 03:54:34

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0