Hundrade inlägget idag

Men känns så skönt att skriva här, känns typ som att jag pratar med någon. Lättar mitt hjärta liksom.

Tänker för mycket. Och det där jävla Google som gör att jag bara tänker ännu mer. "Sluta tänk" säger dom. Men det gååååår ju inteeee. Jag försöker. Blir galen. Vaaaarrrrffffööööörrrr?

Grr. Morr. Osv...

Aja, försöka va lite positiv nu då... Imorgon är det myskväll på bio med mitt hjärta. My love, älskade mannen. Då får jag vara glad och lycklig en stund :)

Och på fredag ska jag träffa 3 av mina girls. Det ska bli så skönt! Saknar er massor. Mår bra med er! Ska verkligen bli mysigt.

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0