Lördag

Shit, jag tycker att jag skriver ofta med nu är det liksom tre dagar sen, oops..

Bell gjorde iaf hårförlängning på mig i torsdag, blev så jävla snyggt! Lite längre än innan men mest tjockare ;D lite obekvämt att sova på första natten men inatt gick det skitbra, kände typ ingenting! Förutom att jag sover med fläta, lite ovant då jag brukar ha håret all over the place B-) hehe..

Igår åkte jag hem till m och p (och bell såklart) efter jobbet, fick laga middag åt familjen då mamma jobbade till kl 18 ;) hehe.. Men det gick bra! Blev kyckling i sås, pommes och sallad ;)

Idag ska jag hem till Nella och gosa bebis!!! Har längtat hela veckan typ hihi :D så himla mysigt! Och den lilla tjejen är ju så snäll och tyst :) och världens sötaste!

Nae, nu ska jag gå och göra frulle till mig och mannen, TTYL! ;)

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0