Skriver av mig

Det där viktiga mötet jag skrev om som vi skulle haft idag blev såklart inställt, då ännu en person var borta från jobbet idag, så vi var 2 av 4 där och var tvungna att få backup... Och allting strulade på morgonen och jag ville bara gråta när chefen sa att det inte blir nå möte idag, för jag hade laddat upp för det hela helgen och drömt och tänkt på det massor. Ville bara få ur mig alla tankar, men så blev det inget.

Då sa min kollega till mig att ringa företagshälsovården (efter att vi pratat om hur situationen kändes och att det hade varit nödvändigt att ha mötet idag). Så jag ringde dit efter att hon pushat mig. Bröt ihop i telefonen och fick en tid inom en halvtimme. Kollegan följde mig dit och peppade mig innan jag fick träffa läkaren..

Lyckades bryta ihop igen när jag skulle berätta om situationen på jobbet och annat jag är nedstämd över...

Men som sagt, ska få hjälp ialla fall. Hoppas att det blir bättre efter det här. Och hoppas de tar tag i problemen på jobbet! Imorgon är det kanske bara en av fyra på jobbet... Hur fan ska det gå?! Vet att jag borde koppla bort jobbet nu, men det är sjukt svårt... Känner med mina kollegor som fan, vet hur jobbigt det är att vara kvar när folk är borta, då jag inte är den första i min grupp som blir sjukskriven...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0