Sunday

Idag har jag servat min bakis-pojkvän och Micke som sov här, gjorde frulle och lunch till dom medan Micke spelade FIFA och Dan sov (hahaha schysst kompis)..

Sedan drog jag till Farsta, shoppingbegäret behövde stillas. Blev ett litet smyckesträd och två tröjor ;) och semlor! Var så sugen på det så jag var tvungen att köpa med det hem, men såklart så är jag inte sugen på det längre, är så mätt från middagen :( Men måste nog trycka i mig den ändå, haha, tvångsbeteende eller vadååå..? B-)

Imorgon är det jobb igen. Ska verkligen försöka ta det lugnt och inte stressa upp mig eller tänka på allt negativt vi får ta hela tiden. Men det är svårt. Känner ingen motivation eller glädje i att gå till jobbet, men jag måste ju... Några veckors semester är nog vad jag behöver, snälla sommar, kom nu!!!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0