Ullared

Det blev ca 8-9 timmar sammanlagt i bilen igår, lite jobbigt men inte alls så farligt som jag trodde :) lite halvjobbigt i mörkret bara, haha.. Såg typ ingenting :O

Men det gick ju bra! Och efter 3 timmars shopping och 3000 kr senare åkte vi hemåt igen ;D dan tyckte det var ovärt att åka så långt för tre timmars shopping, men det var det faktiskt värt! Hittade massa fint! Bl a en blender, ljuslyktor, hissgardin, tröjor, massa godis, mobilskal, mobilladdare, ett stort fat, osv.. Och så hittade jag champagneglas i en butik utanför gekås, såna glas som jag samlar på så jag köpte två st, med leopardmönster! Sååå fina! Typ bästa köpet från igår, haha ;)

Nu orkar jag inte skriva nå mer, känner att det inte blir något roligt jag skriver då, så bäst att låta bli :) Ciao!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0