Vet inte vad jag ska ha för rubrik

Nu har jag och nutten kvällsfikat med skorpor och te (och två kiwis), yummie! Jag kollar på tv och Dan vinner lite pengar, haha...

Efter besöket hos terapeuten idag så sa hon att jag kommer bli fortsatt sjukskriven, hon visste dock inte hur mycket eller hur länge.. Det kommer jag få reda på på måndag eller tisdag.. Det känns ändå bra på något sätt, även fast jag vill jobba så känner jag att jag inte kan. Har inte energin eller orken som krävs. Börjar ju gråta när jag pratar om att jobba, så det känns ju som ett ganska stort tecken på att jag inte klarar det just nu... Men det är ju inte bara pga jobbet som jag mår som jag gör just nu, en stor del är ju det privata också... Och mitt sätt att vara/bete mig på, det är ju inte normalt, det är inte konstigt att jag är stressad, har ju gjort mig själv stressad pga den jag är och mina egenskaper, mitt sätt att tänka...

Allt börjar klarna upp mer och mer. Och förhoppningsvis ännu mer efter vi gått igenom stressprofilen, vilket troligtvis blir på måndag. I helgen blir det lugnt ialla fall, ska träffa minst en av mina flickor iaf (förhoppningsvis alla, om man får vara lite optimistisk). Och så ska jag försöka hälsa på familjen :) Lots of love!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0