Four years ago

För 4 år sedan, idag, blev jag och världens bäste kille ett par. Han sa på nyårsafton att han älskade mig, men jag sa till honom att det nog var alkoholen som talade och att jag inte tog honom på allvar. Då svarade han att han fortfarande kommer känna likadant imorgon, och skulle bevisa det för mig.

Jag skrattade och innan vi somnade tänkte jag; han kommer ändå inte komma ihåg vårt samtal imorgon när vi vaknar.

På morgonen när jag öppnade ögonen låg han och tittade på mig, jag tittade på honom och efter en liten stund öppnade han munnen och sa; jag älskar dig.

Min Dan, jag älskade dig då, men jag älskar dig ännu mer nu! Fyra år känns som en evighet, och jag hoppas på att få spendera många evigheter med dig <3

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0