Hello

Igår var jag och Dan på bio med Lina och Jimmy, vi såg Jack Reacher och den var jättebra :D Rolig och spännande!

Idag har jag jobbat, typ alla försov sig eller var sena till jobbet av andra orsaker, alla på samma dag haha... Hårt med måndagar! Har haft världens huvudvärk idag också, usch...

Sa till mig själv idag att det får va slut med godsaker på vardagarna! Efter middagen bakade jag en sockerkaka, lyckat B-) haha!

Åh, jag vill gå och lägga mig, men är inte trött så då kommer jag bara bli stressad för att jag inte kan somna när jag väl ligger i sängen :/ Frågan är varför jag blivit så kvällspigg på senaste..? Näe, nu måste jag övertyga mannen om att det är en dålig idé att tatuera sig dagen innan han ska åka skidor för första gången... Utan hjälm också! Pucko nr 1. Åh, blir ju orolig, han är ju ett riktigt klantarsel, min lilla älskling...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0