Mihihi buuuus

Var hos tatueraren idag på Plainpaintattoo, han tyckte min ros såg bra ut men att den var lite torr, får väl smörja! Men som vi båda konstaterade så blir man ju extra torr i huden på vintern...

När jag ändå var där gav jag honom lite att jobba med, jag och sistah smider planer ;) hehe...

Idag var nutten och körde halkbanan, han tyckte det var jättekul, åh min lilla nutte! Snart blir det körkort för min älskling ;)

Åh äntligen fredag imorgon! Can't wait! Är så jävla trött så nu måste jag fan bädda ner mig, trots att jag har sån jävla stor lust att dra upp boken på paddan och läsa 600 sidor, men då kommer jag aldrig somna! Så jag måste hålla mig... Dessutom är jag ju på sista boken om Mr Grey så jag vill inte att den ska ta slut! Måste läsa långsamt, haha...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0