Onsdag

Sitter på bussen på g hem nu, är ledig imorgon, så jääääävla skönt! Behöver verkligen en sovmorgon, är helt död på morgonen när jag ska upp :/

På dagen imorgon ska jag till Bells skola, hon ska sätta i löshår på mig :D hoppas det blir fint! Tvivlar inte på min systers kompetens utan bara på om jag passar i det eller inte ;) Har alltid velat prova löshår och nu när sis ska utbilda sig så får man ju passa på ;D

I helgen ska jag hälsa på Nella och Marleya igen! De fick äntligen åka hem i måndags och verkar ha det så bra så där hemma :) Hon är för söt den lilla tjejen! Slänger in en bild på henne så ni också kan dö söthetsdöden, hehe ;)


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0