Sunday

Har haft en lugn och skön helg, kanske till och med lite för lugn emellanåt, är ju lite rastlös av mig...

I fredags var vi och bowlade, jag, Dan, Kalle, Mickis och Ove, det var kul! Jag kom på tredje plats, vann över Dan ;) haha!

I lördags var jag med syrran och vi åt middag ihop, sen kom Musa och då åkte jag hem och hade myskväll med älskling och kollade film. Idag mötte jag Sanera i Farsta och tog en fika :) Det var mys! Så roligt med massa babyprat, hihihi... Längtar tills jag också får prata om vår baby. Kalle var helt övertygad om att jag redan var gravid och att vi försökte dölja det, men varken jag eller Dan hade kunnat hålla tyst om det var så, haha... Alldeles för ivriga :) Så tyvärr Kalle, men tack för att du tycker jag ser lite tjock ut xD

Dags att inta gymmet igen, vill verkligen men min kropp är så jävla lat... Vet ju att bara jag kommer igång så blir det lättare, men just de där första gångerna känns det ju så segt! Aja, har lovat sanera att hon får släpa med mig och simma, det är ju en bra början iaf ;)

Nu ska jag gräva ner mig i min bok igen, har snart läst halva, buhu! Vill inte att den ska ta slut hehe B-) Ciao!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0