Weekend

Jaha, så var det söndag igen. Tråkigt.

I fredags hängde jag hos Katti, vi åt tacos och kollade gladiatorerna. Sedan fick jag sova själv för Dan sov i Trånkan, men det var lite skönt ändå även om jag alltid sover bäst med min nutte :)

Igår var jag hos päronen och sedan på kvällen hjälpte jag Sanera att packa lite inför flytten, vi var så duktiga och fyllde två flyttkartonger ;) Hon har fyllt totalt 4 kartonger med bara kläder och skor och det är inte ens hälften av alla kläder hon har xD haha!

Idag vet jag inte vad vi ska göra, Dan ska övningsköra men sen då? Hm, är sugen på att shoppa, som vanligt xD TTYL, bloggen!

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Sanera

Haha borde slänga hälften!!!

2013-01-20 @ 13:30:42
Jag har bajsat: Ems

Haha ja det borde du!!! ;)

2013-01-21 @ 17:36:24
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0