Bebisgos

Idag var vi på kalas i Nynäs sedan skulle vi åka nånstans och äta, jag och Dan. Jag hade ätit tre kakor på nästan 7 timmar så jag var vrålhungrig! Tillslut åkte vi till en kinakrog i Älvsjö och när vi sitter och väntar på maten så kommer Carina och Ove! De var tydligen också sugna på kinamat och tänkte på samma restaurang som vi, så lustigt :) Så vi åt middag ihop innan vi skiljdes åt igen.

Jag och älsklingen åkte till Skogås och hälsade på en liten stund, lämnade nycklar till lilla poo som ska städa hemma hos oss medan vi är borta! Dan lejer hellre bort städningen och betalar för det än att göra det själv, haha! Men det är ju bra för Bell som inte har något jobb just nu :)

Efter den lilla visiten i Skogås så åkte vi till S & M idag igen. Bebisgoooos! Ååååhåhå, den ungen är för söt! Fick honom att skratta jättemycket åt en liten gosehund så vi busade med. Sötnosen! <3 Man får inte nog av den gosungen, måste ha en dos bebisgos snart igen, hihi...

Klockan står på 7, imorgon bär det av till Gekås Ullared, woho :D Ska bli så mysigt att åka iväg med min nutte. Är nästan glad att ingen kunde följa med oss, ser fram emot att spendera tid ihop med min älskade, bara vi två. Vi ska ligga på hotellrummet och mysa och bara ha det bra, lugnt och skönt. Och shoppa såklart ;) Har lovat Dan att han ska få se matchen på tv på tisdag dock, matchen som han hade biljett till men hade inte koll på datumen så Ullared blev samtidigt som matchen, hehe...

Nej, nu måste jag försöka sova, annars kommer jag vara dödstrött imorgonbitti. Godnatt bloggen! :)

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Sanera

Myyys, vi får ses när ni kommer hem igen! Ja, passa på att njut av bara varandra för sen kommer det dröja LÄNGE innan det händer.. Eller att ni ens sover i samma rum haha.. Så njuuuut & mys <3 & shoppa såklart. ;) love you <3

2013-07-21 @ 23:51:11

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0