Frustrerande

Mitt huvud vill göra massor med saker, men min kropp orkar inte! Det är så sjukt frustrerande så ibland vill man bara lägga sig på golvet och sparka och skrika... Fast inte ens det orkar jag...

Som nu. Nu ligger jag helt solo i soffan hos päronen, ingen hemma här. Och Dan är och fiskar med Robin & Jimmy. Jag BORDE ta bilen, åka och kasta skräp, kolla på en byrå till lillen, panta flaskor, sortera bebisens saker hemma (rättare sagt hitta en bra plats att lägga allting istället för i en stor hög i sovrummet), och säkert en massa andra saker som jag inte kommer på just nu.

Men jag ORKAR inte, helt slut! Och jag har precis gått upp och börjat den här dagen...? Ååååhåhå, det är så jävla frustrerande att inte orka, men ha viljan. Okej om det hade varit såhär NÅN dag, men varje dag?! När ska jag orka fixa iordning till mitt barn där hemma, när ska jag orka titta ut en bra barnvagn? Hur ska jag orka ta hand om mitt barn om jag inte har någon ork nu, när han inte ens är här, på utsidan, ännu?

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0