Igår

Jag, Dan, Sanera, Micke och Albin åkte till Eriksdalsbadet igår. Vi skulle äntligen få bada, varken jag eller S har gjort det i år och jag har velat bada länge nu, det har varit så varmt och klibbigt!

Vi hann i princip lägga ut filten innan det kom en droppe på S, jag sa: Nej men det kommer nog bara några droppar för det är bara ett litet grått moln... Vi hade betalat 70 kr per pers också, vill jag tillägga. Det började såklart regna så vi ställde oss under några träd med barnvagnen och packningen så länge tills regnet hade dragit förbi. Trodde vi. Det regnade bara mer och mer och det blev sviiiinkallt! Plötsligt börjar det hagla stora isbitar, som tiokronor! Sjukt!

Så vi bestämde att vi skulle springa mot bilen. Jag höll i ett paraply som vi hade med oss för att skydda Albin från solen (som var väldigt frånvarande just då), och så sprang vi... Det kom en helvetesvind och slet paraplyet åt fel håll så jag sprang med ett paraply som var ut och in och jag höll på att garva ihjäl mig!!! Det var så komiskt allting, att vi betalat 70 kr för att gå in i tio min, spöregn, hagel, isvindar, jag fick inte bada, det var som en jävla sjö på gräsmattan vi sprang på och vi var DYNGSURA, har aldrig blivit så blöt! Såg ut som att jag duschat med kläderna på! xD Det var helt stört... Och all vår packning var dyngsur, likaså vagnen, haha...

När det väl slutat regna så packade vi in oss i bilen igen, en halvtimme efter att vi kommit dit xD Vi bestämde att vi skulle åka hem och byta om till torra kläder, sedan åka och äta på en italiensk restaurang i Hammarbysjöstad :) Det var sjukt gott och mysigt för då var det fint väder så vi kunde sitta ute. Jag och Dan hade planerat att vi skulle till Nynäshamn på kvällen och S, M och Albin följde med :D Supermysigt att promenera på hamnbryggan med lillen i vagnen! Blev en massa bebisgos såklart, hihi!

Idag ska vi åka på kryssning med Jimmy, Lina, Carina och Ove :) Det ska bli mysigt med en lugn kryssning. Skönt att det är söndag också, lite mindre fylltrattar på båten då ;)


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0