Lördag

Idag har vi mest tagit det lugnt. Hälsade på Carina och Ove runt lunchtid och sedan åkte vi hem till Sanera & Micke! Gosade med stora killen! Han har växt så mycket på sistone, lilla Albin :)

Han somnade i min famn och sov där i några timmar, sååå mysigt! Längtar efter att få ha min egna lilla kille sovandes på bröstet... Lilla kulan kände att hans kompis låg på magen och försökte sparka lite på honom, men Albin sov som en stock och vaknade inte av det, hehe ;) Åh vad roligt det ska bli att se dom två leka och växa upp ihop!

Glömde typ bort att äta idag. Har inte varit hungrig... Åt 4 mackor till frukost och sedan en bit morotskaka som S bakat, mmmm! Så vid 18 drog jag och älskling till nya pizzerian/grillen i Östberga, beställde en pizza, men kunde inte äta... Så fort jag ätit en bit så brändes det i magen och gjorde sjukt ont. Ville börja gråta. Vet inte om det var för att det gjorde ont eller för att jag blev rädd... Kände mig sjukt konstig bara, så vi skyndade oss hem och jag kastade av mig kläderna och la mig i sängen. Efter en timme fick jag i mig en liten babybel-ost och det kändes lite bättre, magen brändes inte ialla fall, så då blev jag sugen på massa gott B-) Dan åkte till Micke igen och jag stannade hemma med massa godsaker och korsord! Myskväll med mig själv och lilla kulan :) <3


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0