Oj vad tiden gick snabbt

Har "råkat" sitta i några timmar vid paddan, kändes dock som tio min... Läste på om förlossning och tiden innan samt efteråt, väldigt intressant men mycket att ta in och bearbeta. Lär behöva läsa allt en gång till när det närmar sig ännu mer.

Herregud vad mycket det är att tänka på, beslut man ska fatta, beslut man inte ska fatta, eftersom ALLT kan hända... Mycket som rör sig i hjärnan nu...

Min lilla älskling i magen. Bara du och jag är friska, så bryr jag mig inte om hur du kommer till världen. Så har jag känt sedan innan du fanns och känner fortfarande så. Och hoppas att jag lyckas hålla ett lika öppet sinne tills den dagen vi ses! Det blir lättare för oss att njuta då, vill bara hålla om dig och pussa på dig <3 Mamma längtar så obeskrivligt mycket! Pappa också, det vet jag. Han pratar med dig och klappar på dig varje dag och busar med dig i magen! Det ska bli underbart att få se honom hålla i dig och älska dig. Min älskade lilla familj! <3

/ Ems.



Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0