På tåget

Påväg hem till m och p nu, de kom hem från Turkiet inatt :) Dan ska sova borta i nynäs ikväll så jag är solo.. Men m och p bjuckar på grillat så jag lider inte allt för mycket ;) hehe!

Har saknat m och p trots att de bara varit borta i en vecka! Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra, men man är väl lite bortskämd med att kunna ringa de när som helst eller åka förbi när man vill och hälsa på :) Ska bli skönt att se dom igen ialla fall, även om det bara var en vecka sedan sist ;)

Hoppas att vårt barn kommer känna för mig och Dan precis som jag känner för mina föräldrar <3 Mamma och pappa.. Tänk, snart är vi, jag och Dan, en mamma och en pappa! <3

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0