Suck

Häromdagen fick jag brev från Skatteverket att jag glömt att deklarera, skitkul! Gjorde det snabbt som fan, hoppas jag slipper straffavgiften...

Inatt skulle mitt abonnemang aktiverats, men jag ville inte använda det och skulle säga upp det, men mitt kontantkort inaktiverades inatt så imorse hade jag ingen mobil... Fick ringa Comviq från jobbet imorse och då säger dom att det kommer ta EN VECKA innan jag får ett nytt kontantkort, för det gick tydligen inte bara att aktivera det gamla... Så har levt utan mobil hela dagen. Riktigt jobbigt faktiskt :/ Man är verkligen beroende...

När jag kom hem så kom jag på att jag hade sett ett sim-kort i nån låda, men har haft det så länge så det har säkert slutat fungera tänkte jag. Men när jag tittade på det så står det att den går ut i augusti, jippi! Så nu har jag ett tillfälligt nummer till på måndag, när jag får tillbaka det vanliga numret :)

Dan har äntligen fått sin mobil också, så nu kan man äntligen ringa till honom! Så skönt :D

Nej, nu måste jag åka och handla mat, det ekar tomt här hemma, helt sjukt... Tror aldrig vi haft såhär lite mat hemma B-) Men så rensade jag ut en massa igår, hade några saker som gått ut år 2012...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0