Tisdag

Igår fick vi lyssna på ditt hjärta, det slog jämnt och fint sa bm. Lyckliga och stolta blev vi, längtan efter dig blir bara större och större! <3

Nu väger jag 62, så har gått upp ca 4 kilo än så länge under graviditeten. Och sf-måttet var jättebra, låg precis i mitten på kurvan :) Fortsätt såhär bebis så mamma slipper bli orolig för dig, hehe :-*

Idag åkte vi först och lämnade lite saker hos m och p. Sedan blev det en sväng till Nynäs. Träffade Lina & Jimmy och Elias, vi käkade glass i hamnen och sedan ville killarna köra en runda minigolf medan jag och Lina ville käka pommes :)

Vid 16-tiden åkte vi mot Skogås igen. M och p skulle ha mormor och Rolle på middag och bjöd in mig & älskling också, alltid trevligt att bli bjuden på god mat hos päronen ;) God efterrätt blev det också, fruktsallad på jordgubbar, banan och vattenmelon med vaniljvisp! Nomnomnom...

Vi kom nyss hem och jag har precis smörjt in hela kroppen. Halva kroppen fick hudlotion och mitt ansikte + överkropp fick after sun... Har bränt SÖNDER mitt ansikte... Det är så sjukt rött så jag vill verkligen gråta. Det stramar och gör svinont... Brukar alltid hålla mig i skuggan men det fanns ingen skugga vid hamnen och det blåste så jag kände inte att det brändes på min hud :( Snyft... Får se hur det går att sova med det här, det har redan börjat klia också, så typiskt! :'(

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0