Week 27

Gick in i vecka 27 idag! 26+0 :) Tiden går så sjukt fort, hänger inte med... Tänker hela tiden att vi har gott om tid på att att fixa och köpa saker och gå på kurser/informationsgrejer, men rätt vad det är så ligger jag där på förlossningen...

Vi kom hem kl 15 idag, började åka vid 10 från Ullared :) Vi var inne 3 vändor igår så det blev ingen vända idag, skönt och lika bra, haha... 7000 handlade vi för sammanlagt, men då var ca 2000 av dom på bilbarnstolen (1200 kr) och en blåtandshögtalare för 699 :) Vi tog sovmorgon till halv nio-nio och åt frukost på en restaurang precis över gatan efter att vi checkat ut. Stannade efter Jönköping och åt lunch, då hade Dan kört en bit så vi bytte där. Tycker det är skönare att köra själv, kan inte koppla av när någon annan kör, ialla fall inte en som nyligen tagit körkort, hehe. Dan kör jättebra, men det är vissa saker man bara kan se om man har erfarenhet av trafiken, som han inte har lärt sig att se än, därför vill jag vara "med" när han kör och har svårt att vila ögonen just då... Då kan jag lika bra köra även fast jag är lite trött, haha ;D

Vi var ganska möra och trötta efter ca 5 h i bilen så vi tiggde middag av mina päron, de bjöd så gärna! <3 Så vi fick grillad fisk/kött, potatis och sallad till middag. Det var så gott! Har levt på restaurangmat i flera dagar nu så hemlagat var guld värt! Men innan vi åkte dit skulle Dan lägga fram allting vi köpt och fixa med en högtalare samt några av babysakerna, haha ;) Tror någon är nöjd med våra köp! Blev även några julklappar till alla barn i släkten, lite tidigt men man får passa på när man kan komma undan billigt, svindyrt med leksaker annars och nu vill vi ju ha så mycket pengar som möjligt till vårt eget barn... VÅRT EGET BARN! Ibland är det svårt att ta in att jag snart kommer ha ett barn, mitt och Dans barn, som vi har skapat och som vi kommer göra allt vi kan för. Vår prins, vårt allt <3

Vi har köpt så mycket bra saker i Ullared och det mesta vi behöver till vår prins har vi nu här hemma. Det känns bra! Måste titta på vagn någon dag och hitta en bra skötväska :) Men nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt med min älskling :-*

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0