Bells student

I onsdags tog syrran studenten! Fyfan vad jag kände mig gammal, 5 år sedan jag själv stod där! Åh hon var så glad, jag började såklart grina när jag fick krama om henne men jag lyckades hålla mig från att storböla ialla fall, hehe... Vi stannade kvar på utspringet för att se när de åkte iväg med flaket, vilken stämning det var!

Man mindes ju sin egen dag som om det var igår, hehe... Det var så roligt! Det roligaste jag varit med om!

Av mig och Dan fick hon en ring hon önskat sig i studentpresent och lite pengar till resan i vinter. Hon fick mycket pengar, vi räknade till minst 7100 kr, det var bra det! ;) Jag laddade in bilderna från studenten på datorn men orkade inte lägga in de i mobilen (som jag bloggar ifrån nu), men jag ska försöka fixa någon bild på Bell från i onsdags så att man kan titta tillbaka i bloggen och se hur fin hon var med sitt långa röda löshår :D

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0