Läggdags

Igår mådde jag bättre så jag åkte till jobbet och jobbade på, men vi slutade ändå ganska sent... Så mycket att göra pga att vissa inte kan samarbeta :/ hm...

Åkte direkt hem och mötte upp Bell, sedan åkte vi och Dan till Willys, handlade middag och frukost. Och fredagsmys såklart ;) Sen var det dags att åka till S & M för att överraska Micke med grillning med familj och vänner :) Det var jättetrevligt och vi blev kvar ända till kl 23. Då åkte vi hem till oss och kollade på film och åt lite godis ;) Bell sov på soffan, och efter frullen imorse drog hon och jag till Nacka och shoppade lite :)

Jag köpte en svart klänning, tofsar med rosett och ett par mammabyxor, äntligen har jag ett par långbyxor som passar!

På eftermiddagen möttes jag och Dan och åkte till pizza hut och åt pastagratäng till middag, det var mumsigt! Men vi var sjukt trötta och när vi äntligen var påväg hem upptäckte vi att servitrisen måste gjort fel med notan så vi hade betalat 100 kr för mycket... Men men, hon fick en bra dricks, den här gången, haha...

När vi kom hem satte vi på en Wallander-film (igen, tror vi har sett alla nu de senaste veckorna, har hyrt några varje vecka haha)... Så åt vi lite chips och godis, nomnomnom :) Nutten somnade i soffan och det går inte att väcka honom så han får väl sova där inatt då ;) Nu ligger jag i sängen och ska sova, tror att bebis sover nu också för han verkar ligga stilla, annars är det ganska poppis att börja sparka när mamma ska sova, hehe ;) Godnatt allesammans!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0