Lördag

Uppe med tuppen, as usual! Blev middag hos mor och far för mig igår medan Dan och Micke lirade FIFA...

Åkte hem vid 21, la mig i sängen och åt choklad och tittade på Magic Mike, hehe ;) Har varit uppe och kissat 3 ggr inatt, rekord hittills... Fyfan vad jobbigt det är att vakna och vara så kissnödig att du inte vet om du kan hålla tätt fram till toaletten... Men bara att vänja sig, det kan bli värre...

Gick in i vecka 21 i onsdags :) Känner min lilla kille varje dag, ibland lite mer och ibland bara som "bubblor", hehe...

Längtar så mycket, när jag ser mammor på instagram som ligger och gosar med sina nyfödda, då blir jag avis! Vill också gosa med min prins! Men får vänta ett tag till B-) det är iaf mindre än halva tiden kvar nu!!! :D <3

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0