Måndag

Är ledig denna vecka, så jävla skönt! Jag och Dan bestämde att vi skulle städa idag. Jag skulle damma överallt och han skulle dammsuga och skura :) Nu har jag äntligen blivit klar med min del, väntar på att Dan ska komma hem och göra sitt så att vi kan njuta av att ha en ren lägenhet, det var länge sedan kan jag lova! Usch!

Har rensat lite också, 3 stora kassar med bara påsar/shoppingpåsar, varför sparar man varenda påse? Har hunnit fixa disk och satt på en tvättmaskin. Men fyfan vad detta har varit jobbigt, fått pausa typ 4 ggr för jag har blivit trött och illamående, men nu är det äntligen klart :D Eller ja, min del av städningen är klar iaf ;)

Nu vill jag och lillen i magen ha mat, det blir spaghetti och köttfärssås idag! Han buffar och snurrar runt där inne, tror att jag känner när han vänder sig, det känns konstigt! Känns verkligen som att jag har något konstigt i magen, typ en alien. Det är svårt att förstå att det är ett litet barn, MITT barn, där inne... <3

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0