Midsommarhelgen slut

I fredags var vi som sagt hos Jimmy och Lina, från kl 12 till 21,30, det tog på krafterna kan jag säga! Var på lite dåligt humör mot slutet för jag ville hem, men då skulle vi tydligen vänta på middag och kl 19 tändes grillen... Det blev mat ca 20.30 och som tur var så var Dan också jättetrött efter maten så vi åkte hem då :)

Vi åt såklart lunch vid kl 14 så man var inte direkt hungrig där på kvällen, så mycket mat! Och jordgubbstårta :) Blev lite alkoholfritt bubbelvin också, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, det smakar ju som vin och det var ju gott förut... Men nu tycker jag nog inte det är så gott längre :p Dricker hellre vatten, det är alltid gott! ;)

Igår låg vi hemma hela dagen förutom en kort storhandling. Vi var helt slut! Hyrde typ 4 filmer och moffade chips och choklad! Mys :)

Idag har vi varit i Skogås och länna en snabbis, sedan blev det en tur till Ikea med halva Sverige... Köpte en ny tvbänk! Hoppas att den passar in här ;)

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0