Min kille <3

Idag gjorde min stora kille fiskpinnar och potatis till middag, det var mumsigt! Efter middagen la jag mig i sängen för att vila, fick världens huvudvärk på eftermiddagen på jobbet och den sitter fortf i...

Jag låg på rygg i sängen och kände som vanligt min lilla kille sparka där inne, jag tittade ner på magen samtidigt som jag höll min hand på den och fick då se att min hand hoppade till! Tänkte att det måste vara ryckningar i handen eller ngt så jag tog bort handen för att se om det bara var jag som ryckte till, men nej, det var sparkar från min lilla kille som syntes utanpå magen! Så häftigt!!! Sa till Dan att komma in i sovrummet och då fick han också se! Och känna en hård spark från lillen <3 åh! Det är så mysigt, man blir så glad...

Längtar så mycket efter att hålla och pussa min lilla älskling!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0