Onsdag

Idag försov jag mig... Med flit. Var så otroligt trött och tänkte bara att jag MÅSTE få sova lite till! Så det gjorde jag ...

Kom till jobbet vid 9 och blev kvar till kl 18, då arbetsgivaren hade ordnat sommarmingel för oss anställda :) det bjöds på mousserande och jordgubbar först och sedan en liten italiensk buffé, det var trevligt! Förutom att det var så sjukt varmt så jag rann typ bort... Drog därifrån vid 18, var så himla trött idag och det blev bara värre under dagen. Dan hämtade mig i liljeholmen och nu är vi äntligen hemma, eller har varit det ett tag... Sjukt trött! Men nu blir det Jönssonligan på tv och mys med älskling! <3

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Sanera

Fast idag är det torsdag trötter ;)

2013-06-13 @ 19:50:39
Jag har bajsat: Ems

Hahaha jag dör xD

2013-06-15 @ 11:45:20
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0