Onsdag

Imorse kl 8 var jag på gruppträff/mammaträff/infomöte eller vad fan man kallar det... Kändes ganska onödigt att va där, vi fick mest information som man kan googla/läsa sig till eller redan visste (iaf jag, googlenörden hehe)... Och berätta om våra upplevelser hittills i graviditeten. Men jag som har vänner/släkt som precis fått barn har ju redan någon att prata om detta med, så det kändes bara onödigt att dela det med massa okända, känner inte att jag behöver sitta i grupp och diskutera min graviditet med okända tjejer/kvinnor...

Har haft så ont i ryggen och fötterna idag, ingen ställning har känts bra :/ varken sitta eller stå eller gå är skönt... Buhu! Skitjobbigt när jag skulle gå på tbanan nu efter jobbet, massa jävla skrikande studenter som var dränkta i öl (stank pekka!) och hade satt sig på varenda säte typ så det var ju dyngsurt av öl och äckel i hela vagnen typ, men jag lyckades få en torr sittplats tillslut... Och sen skitvarmt och äcklig lukt på bussen :( längtade hem så mycket!

Nu är jag äntligen hemma, skyndade mig att tvätta händerna (alltid det första jag gör haha) och sen kasta av mig klänningen och på med myströja! Såååå skönt! Svinhungrig nu bara, vad ska man äta då? Jobbigt att laga mat :( Gnällig tjej idag, hehe...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0