Söndag

Igår åkte vi ut till Listudden kl 14 för att fika och fira Rolle som fyllt år. Vi fick hembakad rabarberpaj, kanelbullar och en sockerkaka med toscatäcke, mmm! Det var så mumsigt, det blev min lunch hehe ;) Gosade och lekte lite med Marleya också, hon är för söt den ungen!

Efter en stund åkte nutten iväg för att lämna in sin trasiga mobil och jag åkte med m och p hem, mamma fixade min onda tå och sen mötte jag Mary i centrum :) Vi gick hem till M och så kom Katti & Krille och sen Dan dit, så åt vi middag ihop! Kokt färskpotatis, lax och sallad, mumma! Killarna drog iväg och hyrde film, men jag har ingen aning om ifall den var bra eller inte då jag somnade, haha... Vi började kolla på filmen vid kl 22, så vid tolv åkte vi hem och sov :)

Imorse var jag sugen på en brakfrukost, så jag var tvungen att åka och handla ;) Det blev nybakat bröd, iste, jordgubbar, danoninoyoghurt, salami, ost och lite annat. Gud så gott det var! Så kollade vi på en Wallanderfilm till frullen, mys :D

Nu ligger nutten i badet och jag ligger i soffan och chillar, blir nog bara att vara hemma idag. Känner att jag behöver vila, även fast det är det tråkigaste jag vet... Men jag är så fruktansvärt trött hela tiden, kan bero på att jag aldrig vilar, hehe... Järnvärdet är på 119 så det var helt ok sa bm, skönt det iallafall :) Har börjat få sammandragningar, men jag märker nästan aldrig av det, magen blir stenhård men det är allt och det ska tydligen vara så, det ska ju inte kännas (förutom att den blir hård) så det är väl bra ;)

Någon på jobbet kommenterade min mage och sa att den var så liten, har aldrig brytt mig innan men så började jag tänka på att vi fått "hoppa tillbaka" 6 dagar från vårt första datum, tänk om han inte växer som han ska? Jag har i princip slutat oroa mig eftersom jag känner honom varje dag och känner mig trygg med graviditeten just nu, men jag blir lite orolig när någon annan t ex lägger märke till att magen är liten...

Men jag gör allt jag kan för att min kille ska må bra där inne, försöker äta så varierat som jag kan och äta det jag är sugen på, som jag alltid gjort, lyssnar på vad kroppen behöver :) och dricker mycket vatten! Har hittills bara gått upp 1,6 kilo (om jag minns min startvikt rätt), tror jag vägde 58,6 när vi var hos bm på inskrivning. Nu väger jag 60,2 enligt mammas våg, vägde mig senast igår. Hoppas att jag blir skonad med att inte gå upp så mycket under hela min graviditet ;)

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0