Stan

Hängde kvar i stan efter jobbet, mötte upp Katti & Mary och kikade i några affärer och sen gick vi till "vanliga" haket (börjar bli tradition hehe), vi käkade pizza som vanligt! ;)

Sedan blev det tittande i några butiker till innan vi rörde oss hemåt :) Mina fötter har sagt upp sig... Ändå hade jag stödstrumpor och joggingskor på mig idag, men har så ont nu :( Slängde mig i duschen när jag kom hem och spolade fötterna i kallt vatten, fan vad skönt det var! Bäddade rent i sängen också... Bästa känslan, nyduschad och nybäddad säng ;D Kommer sova gott inatt!

Nu håller lillen på och buffar som fan där inne... Han har blivit vaggad i några timmar nu när jag gått så mycket så nu lär han väl vara hur pigg som helst ;) Men det är så mysigt, så! Kanske lite jobbigt när man är trött och vill sova, men samtidigt ligga och känna på magen hihi ;) Shit vad han sparkar nu! <3 Min kille, min bebis, åh... Längtar tills vi får träffa dig och hålla om dig <3


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0