Torsdag igen, snart semester

11 arbetsdagar kvar till semestern! Sjukt skönt... Hade så ont i nacken när jag vaknade imorse, tänkte att det skulle gå över under dagen. Men det blev bara värre :( Det spred sig ner till skuldrorna och ryggen, och på eftermiddagen fick jag världens huvudvärk och jätteont i öronen. Tillslut orkade jag inte jobba längre, så jag gick hem vid 15... Bäddade ner mig i sängen så fort jag kom hem, och slängde i mig två Alvedon och lite godis, det gjorde susen :) Nu känns det mycket bättre!

Det braiga med att vara gravid och ha krämpor är att nutten gör mer åt mig här hemma, hehe... Han lagat mat och hämtar saker åt mig ;) Måste passa på att utnyttja det lite, hihi...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0