Hej

Hängde lite med mami igår, hon slutade redan halv tolv så hon kom och hämtade mig. Sedan åkte vi och kollade lite i port 73.. Hängde lite hemma hos familjen också, skönt att hinna umgås med dom! Gillar det även fast vi inte gör något speciellt, bara pratar, catchar upp så att man hänger med i varandras liv ;)

Sen åkte jag hem och gjorde middag till mig och nutten. Möttes av ett helt nystädat hem! Han hade gjort så fint, skrubbat hela badrummet till och med! Min nutte ;) Såna saker gör mig glad!

Efter det åkte vi förbi på Östrandsvägen och hälsade på Tommy & Micke som jobbade lite! Slutade med att Micke följde med oss och spelade lite FIFA med Dan, killarna drack mineralvatten.. Say whaaat?! Haha det är faktiskt sant ;) Blev lite chockad måste jag säga, haha!

Nej nu måste jag göra iordning frulle, hungrar ihjäl snart ;D Ciao!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0