Shopping

Efter jobbet åkte jag hem till S & M, hjälpte till att få sängen på plats så de kan sova där inatt, första natten woho :D Tror jag är mer peppad än dom haha ;)

Sedan åkte vi och lämnade tillbaka tapetbordet, förbi Farsta och shoppade rullgardin, kuddar mm. Och tillslut blev det en sväng inne på Willys! Nybörjarna hade ju inte riktigt koll på läget, men jag ska lära dom allt jag kan ;) haha!!

Nu är jag hemma igen, puh! Höll på att dö av hunger, hade gått över 6 h sedan jag åt, och det var en liten yoghurt och några melonbitar på lunchen.. My god, min mage kändes som den skulle gå i tusen bitar, men nu har jag äntligen fått i mig kycklingkorv med bröd, yum ;D Ligger nedbäddad i sängen nu för min mage gör fortfarande ont :(

Väntar på att Dan ska bli klar hos tatueraren, jag ska tydligen hämta honom då ;p Jaja, bara att gå ut i snöstormen igen, haha... Han har många tjänster att ge igen sen när han tar körkort!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0