Tisdag

Låg i soffan i typ 6 h i sträck igår, snacka om trött... 
Känns som att det kommer bli samma sak idag. Jag är tydligen kvar i samma tankebana som innan jag blev sjukskriven. Märker det inte själv förrän Nina stoppade mig idag och frågade vad jag höll på med... Måste verkligen tänka mig för, annars är jag ju tillbaka på ruta ett och det vill jag inte! Men när till och med den nya personalen börjar ta kortare rast bara för att hinna med jobbet så märker man ju att något är galet...
 
Det MÅSTE ändras... Men känns som vi sagt detta till cheferna tusen ggr redan...
 
Måste sluta tänka på jobbet när jag är hemma också, jobbet är jobbet och hemma är hemma! Nu ska jag vila och kolla på tv en stund... 
 
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0