Den 26/2

Det var den dagen jag berättade för den första personen förutom Dan (och min terapeut haha)... Det var för Bell, för jag vill va den första som får veta när det är hennes tur om några år ;) Och för att hon är min syster såklart, den jag står närmast!

Jag tror jag var i början av v 6 när jag visade en bild på mobilen på en gravid-app som jag har, där det står vilken vecka man är i, hur fostret utvecklas och vad som händer i kroppen. Bell blev så himla chockad, och glad tror jag, vi båda grät ialla fall (glädjetårar I hope haha ;D) och det kändes bra att hon visste! Men stackarn har haft det jobbigt med tusen människor som frågat om jag är gravid och hon är tvungen att hålla det hemligt, i snart 12 veckor har hon vetat men inte fått säga till någon, hehe ;) Sorry sis, men det är väl värt det när man ska bli moster? :D

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0